Tijdregistratie – Tips voor een beter factureerbaar gebruik en meer omzet in minder tijd

tijdregistratie

Tijdregistratie – Tips voor een beter factureerbaar gebruik en meer omzet in minder tijd

Tijdregistratie is een cruciaal hulpmiddel voor uw onderneming. Hiermee krijgt u inzicht in het werkproces, waardoor medewerkers een duidelijk overzicht krijgen van hun werkdag en hun uren. Het kan u ook helpen de capaciteit en prognoses te verbeteren. Bovendien zorgt het voor een beter factureerbaar gebruik en daardoor voor meer omzet in minder tijd.

Het implementeren van de juiste aanpak van tijdregistratie kan echter een uitdaging zijn. Als u bijvoorbeeld nog steeds pen en papier gebruikt of uren handmatig in spreadsheets controleert en registreert, kan het moeilijk zijn om de gewenste resultaten te krijgen klik hier. En het zijn niet alleen de medewerkers die het moeilijk hebben. Projectmanagers of uw salarisadministrateur moeten vaak hun inbox en spreadsheets bijhouden – en dan hopen dat alle bemanningsleden hun tijd goed hebben geregistreerd en dat er geen typefout in de cijfers zit!

Tips, tracking, digitaal, personeel

Met de juiste tijdregistratiesoftware kunt u het giswerk wegnemen bij het berekenen van de werkelijke projectbudgetten en het bijhouden van de tijd van uw personeel. In plaats van erop te vertrouwen dat werknemers hun werkelijke uren rapporteren, kunt u ze eenvoudigweg hun urenstaten laten invullen, zodat zowel u als uw bemanningsleden de uren niet handmatig hoeven te berekenen. Ook kunt u uw urenregistratie-app integreren met andere apps op uw werkplek, zodat gegevens automatisch stromen tussen de tools die u gebruikt voor planning, facturatie en salarisadministratie. Op deze manier kunt u zich meer concentreren op de dingen die er het meest toe doen.

Voor meer informatie zie: https://timebutler.nl/

Published by